
|
در
03:57 جمعه 5 خرداد ماه، 1391
شما با آي پي
38.107.179.223
سيستم عامل
نسخه
بيت
اندازه تصوير
وارد پرشین شاد شده ايد,خوش آمديد
|
|
تبليغات
دستبند مغناطيسي پاور بالانس,پديده اي شگفت انگيز و بي نظير
پر فروش ترين محصول سال ۲۰۱۱ اروپا
از این آبمیوه برای کودکتان بخرید!
- كارشناسان می گویند : كودكانی كه ماهی دوست ندارند می توانند برای بهره مند شدن از آثار سودمند اسید چرب امگا -3 از نوشیدنی های حاوی این ماده استفاده كنند. پژوهشگران با درج مقاله ای در نشریه انجمن پزشكی آمریكا اعلام كردند: استفاده از نوشیدنی ها و آب میوه های حاوی امگا-3 می تواند جانشینی برای ماهی به منظور تامین نیاز كودكان به اسید چرب امگا-3 باشد. نتیجه بررسی اخیر محققان درباره 31 كودك 4 تا 12 سال نشان می دهد، مصرف آب پرتقال غنی شده با اسید چرب امگا-3 باعث می شود تا سطح خونی این اسید چرب كه با نام علمی (docosahexaenoic acid (DHA شناخته می شود پس از 6 هفته مصرف این نوع آب میوه تا حد زیادی افزایش یابد . تا كنون بررسی ها سودمندی امگا -3 را در بهبود رشد و تكامل جسمی و مغزی كودكان نشان داده اند. امگا -3 در ماهی های چرب نظیر تن و ساردین و گردو به وفور وجود دارد. از:این:آبمیوه:برای:کودکتان:بخرید!
مطالب تصادفی این موضوع برای استفاده از سرویسهای مخصوص کاربران عضو فرم عضویت را تکمیل نمائید . |
امتیاز دهی به مطلب
|
سايت پرشین شاد وابسته به هيچ دسته يا گروهي نيست و ثبت شده در پايگاه ساماندهي وزارت فرهنگ و ارشاد مي باشد. پشتیبان و میزبانی:آشیانه